2012. december 11., kedd

Mézes-almaecetes céklasaláta

Régóta készülök, hogy elkészítsem mert ezt is megszerettem. Többféle receptet is olvastam, hallottam végül úgy döntöttem, hogy megpróbálom az Én ízlésem szerint készíteni.
Hozzávalók: 6 db kis cékla, 2 kk. méz, 2 ek. almaecet, 2 ek.víz, 2 csipet köménymag, olivaolaj só, fehérbors ízlés szerint.
Elkészítése: a céklákat kuktába főnni tettem. 1h alatt meg is volt, igaz a céklák kb. libatojás nagyságúak voltak. Miután egy kicsit meghűlt meghámoztam és kockára vágtam. Másik edénybe a mézet feloldottam az almaecetbe és 2 ek. vízzel kicsit hígitottam. A köménymagot mozsárba megtörtem, sóztam, borsoztam, tetejét olivaolajjal meglocsoltam majd jó alaposan összekevertem és állni hagytam, hogy az ízek jól összeérjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése