2012. október 31., szerda

Tárkonyos-fokhagymás bárányoldalas

Nem tartozok a "bárányhús rajongók táborába" viszont ebben az elkészítési formában mindenkinek merem ajánlani.
Hozzávalók: bárányoldalas, fokhagyma, friss tárkony, só.
Elkészítése: a bárányoldalast lefóliázott tepsibe kevés vízzel az aljába 30 percre 170 fokon légkeveréses móddal sülni tesszük.
Közben fokhagymát kevés sóval és tárkonnyal kikevertem és a 30 perc lejárta után a húst jó alaposan bekenve  10 percre visszatettem  a sütőbe.
Sült pityókával tálaltam, ami a hússal egyidőben készült finom ropogósra.

2 megjegyzés:

  1. Én kivételesen nagy rajongója vagyok a bárányhúsból készült ételeknek.
    Nagyon kíváncsivá tett, hogy mennyire illik hozzá egy kis tartármártás, valamint a lakoma után egy finom vörös bor :D

    VálaszTörlés
  2. A pityókához sztem jól menne a tartár...a vörös szárazbor meg isteni a bárányhússal már próbáltam:-)

    VálaszTörlés