2012. július 20., péntek

Cukkinis fasírt, sárgaborsóval

Könnyű nyári "eledel".
Hozzávalók  a fasírthoz: 3 db. pityóka, 2 db. kisebb cukkini, 2 cikk fokhagyma, 3 csipet curry, 2 marék zsemlemorzsa, 2 db. tojás.
Elkészítése: a cukkinit és a pityóát lereszletem, besóztam és állni hagytam kb. 10 percet, utánna jól kicsavartam. Hozzáadtam a fűszereket, a tojást és a zsemlemorzsát, jó alaposan összekevartam, a tetejére szintén beszórtam zsemlemorzsával és a hűtőbe tettem 2-3 órára (szerintem minnél többet áll annál finomabb lesz, mivel az ízek jól "beérnek").
A sárgaborsó főzelék receptje is nagyon egyszerű és gyors. A sárgaborsót előző nap beáztattam, majd tiszta vízben főztem amíg megpuhult. Másik edényben 1 hagymát megdinszteltem, hozzáadtam egy kiskanál mustárt, egy csapot kiskanál piros fűszerpaprikát, ízlés szerint sóztam, borsoztam és jöhetett a sárgaborsó. Folyamatos kevergetés mellett jól összerotyogtattam és már kész is volt az ebédünk:-).

1 megjegyzés: