2012. június 20., szerda

Tárkonyos-tejszínes hal




Már régóta árválkodott a fagyasztóban a halfilé és mellette kis dobozkában friss tárkony, s gondoltam rákeresek, hogy létezik-e már ilyen párosítás és  "ehelyt"rátaláltam.
Hozzávalók: tőkehalfilé, fél citrom leve, 2 cikk fokhagyma, olivaolaj, 1dl főzőtejszín, 3 szár frisshagyma, friss tárkony, sajt.
Elkészítése: a halfiléket citromlével és olivás fokhagymával bekentem és a hűtőbe "állt" kb. 5 órát.
Forró olivaolajban aranyszínűre sütöttem mindkét oldalát, majd yénaiban tettem. Amíg sült a hagymát és a tárkonyt apróra vágtam és a kivett hal helyére tettem, hozzáadtam a tejszínt és főztem kb. 3-4 percet. Utánna ráöntöttem a halra, a tetejére sajtot reszeltem és a sütőbe addig hagytam amíg aranyszínűre pirult. Mellé salátát és rizst készítettem.
Aki annyira nem halkedvelő, annak ajánlom mert tényleg nagyon finom a tárkonnyal:-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése