2012. március 9., péntek

Máj zöldséges fasírttal és rizzsel


Zöldséges fasírtot másodszorra készítettem és talán ez a variáció még finomabb lett mint az elöző bejegyzésem egyikében leírt recept.
Hozzávalók: pityóka, sárgarépa, zeller, puliszkaliszt, tojás, juhtúró, szerecsendió, lestyán, bors.
Elkészítése: 4 db. pityókát, 2 db, sárgarépát, 1/2 zellert lereszeltem és megsóztam, majd kb 5 perc múlva kicsavartam.  2 tojással, egy marék puliszka liszttel, a fűszerekkel és a reszelt túróval jól összekevertem, amíg a májat előkészítettem addig állni hagytam, majd forró olajon megsütöttem.
 A májakat vékony szeletekre vágtam, majorannával  és fehérborssal fűszereztem majd megsütöttem. Barnarizst is  főztem mellé, szójaszósszal és curryvel fűszerezve. Az egésszel kb. 45 perc alatt elkészültem, szóval erre az ebédre is mondhatjuk, hogy egyszerű, gyors és finom is-).

1 megjegyzés:

  1. Finom és egyszerű, nekem nagyon tetszik. A májat imádom, a köretet nem ismerem, de itt az ideje.

    VálaszTörlés