2012. március 15., csütörtök

Húsleves-laskaleves

 A család férfitagjaiból kiindulva akár "Legényfogónak" is nevezhetném  úgyanis ez a kedvenc levesük:-), gondolom ez sokatoknál így van.
Mikor hazalátogatok akkor Mami mindig valami finom "disznósággal" lát el...."ez levesnek való, ez flekken, oldalas...."mondja az információkat. Ilyenféle "levesnekvalóból" készült a mai ebédünk is:-).
Hozzávalók: 5db. sárgarépa, 2 fej hagyma, 3db. petrezselyem, 1/2 zeller, 4 db. pityóka, és a disznónak vmelyik csontos húsos része, só, bors, petrezselym zöld.
Elkészítés: a húst főni tettem. Fél óra múlva hozzáadtam a megpucolt zöldségeket, fűszereket és kb. 1 órát kuktában főztem. A levét külön fazékba átmertem és  befőztem.
Időben többet készül mint pl. egy krémleves,  viszont szeretem mert "egyúttal" a második és elkészül. A siker garantált, ezt a levest nem lehet elrontani, és másnapra is marad belőle:-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése